lauantai 7. tammikuuta 2012

Kävin vähä ostelee..

Montakohan päivää (2..) siitä on kun sanoin, että pitää laittaa mietintämyssyyn niiden vaatteiden osto.. Nooooo ne oli siellä myssyssä ihan tarpeeks kauan ja nyt ne on mun vaatekaapissa!
Hihihihihii me so happy, mutta kun katsoo tilin saldoo niin hehe.

Ostettiin mulle myös vihdoin omat kuomat, jeeee!<3 Äitin kuomia oon varmaa kuukauden jo käyttäny, nii piti käydä ostaa mulleki omat, että se saa kenkänsä takas.. Oli kyllä melkosta ramppaamista koko ostosten teko. Kuopiossa on siis neljä Musti&Mirriä ja piti käydä kolmessa niistä, että saatiin ostettua kaikki. Yksi on n. 10km päässä, toka ja kolmas noin 12-15km ja neljäs n. 20km päässä. Eka mennään tähä ekaan ja ei sopivaa kokoa pinkissä liivissä, eikä ollenkaa housuja. No käydään siinä samalla cittarissa kattoo kuomia. No ei oo tietenkää kokoja. No sieltä soittaavat toisee cittarii, ja sieltä löytyy oikea koko. No lähdetään sit matkan varrella olevaan M&M, jossa on pinkki liivi oikeassa koossa. Myös housuja on, mutta pienimmät jäljellä olevat tuntuu isoilta. Löydettiin tästä kaupasta myös Siirille samaa sävyä oleva heijastinliivi ;) No saadaan tietää, että kauimmaisessa M&M ois housuja pienempänä miesten mallissa. No jätetään mun ja Siirin liivit venaa tänne, jos ne toiset housut ei olisikaan paremmat ja eiku ajaa taas M&M. No onneks nyt housut oli sopivat! Ne istu paljon paremmin ja miesten mallissa ne housut on vähän alempana, ja jotenki ne vaa oli kivemmat jalassa. Myyjät sanoi, että aika monet naiset ovat tykänneet enemmän miesten mallista. No sieltä housut mukaan ja eikun viereiseen cittariin niitä kuomia hakemaan. Ja sieltä vihdoin sitten takaisin aikaisempaan M&M ja ostettiin liivit ja vihdoin kotiin!

Sitten ruokaa nassuun ja lenkille Siirin kaa uusissa vermeissä ennen kuin vieraita tulee kylään :)
Tyttö oli niin nätisti koko illan, esitteli osaamiaan temppuja ja hurmasi kaikki suloisuudellaan<3
Siiri on muuten alkanut päästä jo jyvälle tässä sisäsiisteydessä. Eilen kaikki tarpeet tuli ulos ja tänäänkin kaikki on tullut!! Ja se jopa osaa pyytää ulos joko vinkumalla tai pyörimällä ja hyörimällä mun edessä siihen malliin et ulos pitäisi päästä.

Ainiin! Leikkasin Siirin tassukarvoja tänään, koska päivällä lenkin jälkeen tarttui hirveenä jääpalloja sen anturoiden väliin :( Olin niin yllättynyt miten hyvin se antoi leikata. Se vaan selällään rötkötti mun jalkojen välissä ja NUKKUI! Mä sain työstää tassuja miten kauan vaa tarvitsi. Aina tassujen välillä se otti herkun ja jatkoi unia! Vähän mä oon niin iloinen miten helposti Siiri antaa käsitellä itseään :)

Päivän ostokset + puppeli<3

2 kommenttia:

  1. Onnittelut että antaa käsitellä tassuja noin nätisti. Meillä sujuu ihan hyvin, mutta aina on sellainen alistumisen meininki että tee jos ihan oikeasti on pakko :)

    VastaaPoista
  2. Tää helpottaa kyllä hoitoa kun tietää että koira antaa käsitellä :) On Siirikin alussa vähän et onko ihan pakko ja möyrii vähä mut asettuu siihen sitten.

    VastaaPoista